FAQ
- Ile wynosi koszt dostarczenia zamówionego produktu?
- Jaki jest termin realizacji zamówienia?
- Co mam zrobić jeśli termin realizacji mojego zamówienia opóźnia się?
- Jaki jest sposób zapłaty za przesyłkę?
- Mam problem z płatnością za pośrednictwem systemu PayU.
- Czy można składać zamówienia przez telefon?
- Czy istnieje możliwość dokonania poprawki w złożonym zamówieniu?
- Co zrobić, jeśli nie wiem jaki rozmiar wybrać?
- Czy można zamówić produkt, którego kolor lub rozmiar jest niedostępny na stronie?
- Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
- Czy można odebrać przesyłkę osobiście?
- Czy mogę w formularzu zamówienia podać inny adres dostawy?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówiony towar?
- Czy otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia i informacje o stanie jego realizacji, nadania, czy też zaksięgowania płatności za przesyłkę?
- Czy można odstąpić od umowy kupna?
- Czy można wymienić zakupiony produkt?
- Co zrobić, gdy zakupiony produkt jest wadliwy?
- W jaki sposób mogę otrzymać zwrot gotówki, jeśli chcę zwrócić zakupiony towar?
- Zapomniałem hasła potrzebnego do logowania. Jak mogę je odzyskać?
- Z jakich przeglądarek mogę korzystać?
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile wynosi koszt dostarczenia zamówionego produktu?
Koszty wysyłki sprawdzisz tutaj.
2. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Zakupione towary wysyłane są pod adres dostawy wskazany w formularzu zamówień w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem, bądź 1-2 dni roboczych od dnia zaksięgowania należnej wpłaty w przypadku płatności kartą bądź przelewem. Czas dostarczenia przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej wynosi do 3 dni roboczych, a kurierem do 2 dni roboczych liczonych od dnia wysłania paczki przez Sklep Internetowy www.yups.pl
3. Co mam zrobić jeśli termin realizacji mojego zamówienia opóźnia się?
W takiej sytuacji bardzo prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (BOK), które jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00:
- e-mail: yups@yups.pl
- Tel.: 515 151 450
4. Jaki jest sposób zapłaty za przesyłkę?
Wszelkie informacje dotyczące sposobu zapłaty za przesyłkę znajdziesz tutaj.
5. Mam problem z płatnością za pośrednictwem przelewu online.
W przypadku problemów z dokonaniem płatności online prosimy o realizację przelewu standardowego na poniższe dane:
Planeta Mody sp. z o.o.
ul. Lubelska 43H
10-410 Olsztyn
PKO BP 81 1020 3541 0000 5102 0281 3129
W tytule wiadomości proszę podać swoje dane osobowe i numer zamówienia.
Dane do przelewu dostępne są również w punkcie IV Regulaminu.
6. Czy można składać zamówienia przez telefon?
Zamówienia na towary oferowane w sklepie przyjmowane są wyłącznie poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie internetowej. Skontaktuj się z konsultantem BOK jeśli masz problemy z założeniem konta lub złożeniem zamówienia.
7. Czy istnieje możliwość dokonania poprawki w złożonym zamówieniu?
Możesz wprowadzić ewentualne korekty do złożonego zamówienia w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem Biura Obsługi Klienta Sklepu Yups pod numerem telefonu 515 151 450 (w godzinach pracy BOK: pn.-pt. godz. 8.00-16.00) lub poprzez e-mail yups@yups.pl wyłącznie do momentu przekazania zamówienia do realizacji.
8. Co zrobić, jeśli nie wiem jaki rozmiar wybrać?
Przy każdym produkcie znajduje się tabela rozmiarów i informacja, jak prawidłowo mierzyć. W każdej sytuacji radą może Ci służyć również konsultant Biura Obsługi Klienta, który w razie potrzeby zmierzy interesujący Ci produkt.
9. Czy można zamówić produkt, którego kolor lub rozmiar jest niedostępny na stronie?
Na stronie sklepu znajdują się aktualne produkty tylko w rozmiarach i kolorach dostępnych w sprzedaży. Jeśli jakiś produkt jest niedostępny w danym kolorze lub rozmiarze, to nie można go zamówić.
Prosimy jednak o sprawdzanie danego produktu, gdyż ze względu na fakt, iż produkty w naszym sklepie są na bieżąco aktualizowane, jest możliwość szybkiego pojawienia się w sprzedaży nieobecnego towaru w kolejnych tygodniach.
10. Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Wszystkie ceny widoczne na stronie sklepu są aktualne i obowiązujące w chwili składania zamówienia.
11. Czy można odebrać przesyłkę osobiście?
Sprzedaż produktów odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową. Nie ma możliwości odebrania przesyłki bezpośrednio w siedzibie naszej firmy ani w żadnym ze sklepów stacjonarnych Yups!.
12. Czy mogę w formularzu zamówienia podać inny adres dostawy?
Tak. Przesyłka może być wysłana do innej osoby i pod adres inny niż adres Zamawiającego. Należy wówczas w formularzu zamówienia w opcji „Inny adres dostawy” podać odpowiednie dane.
13. Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówiony towar?
Tak, istnieje taka możliwość. W tym celu należy zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu zamówienia.
14. Czy otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia i informacje o stanie jego realizacji, nadania, czy też zaksięgowania płatności za przesyłkę?
Przyjęcie zamówienia, a także wysyłki towaru zostanie potwierdzone wiadomością e-mailową wysłaną na adres mailowy podany przez Ciebie podczas składania zamówienia. Jeżeli jesteś klientem zarejestrowanym, to stan realizacji zamówienia możesz sprawdzać na bieżąco w panelu Twoje Konto po zalogowaniu do sklepu.
15. Czy można odstąpić od umowy kupna?
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas Planeta Mody sp. z o.o., Sklep Internetowy Yups ul. Lubelska 43h, 10-410 Olsztyn; telefon 515 151 450, e-mail: yups@yups.pl; o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Szczegóły znajdziesz w tutaj.
16. Czy można wymienić zakupiony produkt?
Wymiana towaru na taki sam ale w innym rozmiarze czy kolorze jest możliwa o ile asortyment ten znajduje się w ofercie sprzedaży. Prosimy wówczas o telefoniczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu zarezerwowania docelowego produktu. Następnie należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy oraz odesłać do nas wymieniany towar.
17. Co robić gdy zakupiony produkt jest wadliwy?
W przypadku otrzymania wadliwego towaru lub niezgodnego z zamówieniem masz prawo do złożenia reklamacji. Wadliwy towar należy odesłać na adres firmy. W przypadku uzasadnionej reklamacji, równowartość produktu oraz koszty przesyłki, jakie poniesiesz odsyłając do nas produkt, zostaną Tobie zwrócone.
Jeśli chcesz zareklamować produkt, możesz skorzystać z procedury reklamacji online, dostępnej tutaj.
18. W jaki sposób mogę otrzymać zwrot gotówki, jeśli chce zwrócić zakupiony towar?
Możesz zrezygnować z zamówienia i odesłać je w ciągu 14 dni od momentu odbioru przesyłki. Otrzymasz zwrot kosztu zamówienia oraz zwrot kosztów standardowej dostawy. Nie ponosimy natomiast kosztu przesyłki zwrotnej. Zwracany towar należy odesłać na własny koszt.
Zwrot płatności zwykle dokonujemy przelewem na wskazane konto bankowe, z którego zapłacono zamówienie. W niektórych przypadkach możemy zasugerować zwrot płatności w inny sposób, ale tylko wtedy gdy wyrazisz na to zgodę.
19. Zapomniałem hasła potrzebnego do logowania. Jak mogę je odzyskać?
Dostęp do swojego konta odzyskasz podając swój adres e-mail na stronie logowania wybierając opcję "Nie pamiętam loginu lub hasła". Podaj swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłany zostanie jednorazowy odnośnik logowania, który umożliwi Ci ustawienie nowego hasła.
20. Z jakich przeglądarek mogę korzystać?
Dokładamy starań, aby nasz serwis wyświetlał się poprawnie na wszystkich nowoczesnych przeglądarkach. Ponieważ jednak naszym celem jest zapewnienie najlepszych doznań naszym klientom, serwis wykorzystuje technologię, która może nie być wspierana przez niektóre przeglądarki - szczególnie te starsze.
Jeżeli na Twojej przeglądarce Sklep Internetowy Yups nie działa poprawnie, spróbuj zaktualizować przeglądarkę z której korzystasz do najnowszej wersji.
Kontakt
Jeśli nie znalazłaś(eś) odpowiedzi na pytania lub masz wątpliwości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.