Życzliwa Firma
Miło nam poinformować, że nasza sieć sklepów Yups otrzymała certyfikat "Życzliwa Firma".
Od 10 lat Polski Program Jakości Obsługi pomaga konsumentom wybierać firmy, które troszczą się o jakość obsługi klienta. Wiedza ta pochodzi z portalu www.jakoscobslugi.pl, gdzie 365 dni w roku realni konsumenci dzielą się opiniami na temat standardów obsługi w odwiedzanych sklepach, restauracjach, placówkach, salonach itd. Głosy uzyskane przez Yups są dostępne w naszym profilu Yups Życzliwa Firma. Wejdź i podziel się swoją opinią.
Raz w roku głosy konsumenckie są podsumowywane i na ich podstawie wyliczany jest ogólnopolski wskaźnik jakości obsługi i wskaźnik dla poszczególnych branż. W wyniku podsumowania nagradzane są firmy, które pozytywnie wyróżniają się na tle swojej branży.
Procedura wyłaniania laureatów:
1. Zliczenie głosów, które firma uzyskała na portalu www.jakoscobslugi.pl
2. Firmy, które aktywnie uczestniczą w dialogu z konsumentami oraz są zainteresowane podnoszeniem standardów obsługi są badane przez Polski Program Jakości Obsługi w ankiecie CAWI. Do wyłaniania laureatów wykorzystywane są również badania tajemniczego klienta SecretClient®.
3. Na podstawie głosów z portalu, audytów SecretClient oraz ankiety CAWI wyliczane są wskaźniki jakości obsługi dla poszczególnych firm.
Firmy odznaczone godłem Życzliwa Firma stawiają na politykę prokliencką, jako jeden z głównych filarów swojej działalności. Życzliwe firmy zasłużyły na zaufanie konsumentów, są otwarte na dialog i wspólnie z Polskim Programem Jakości Obsługi udoskonalają własne standardy obsługi, wnikliwie analizują uwagi i rady konsumentów. Już 45 000 firm jest opiniowanych na jakoscobslugi.pl.